الاثنين، 17 نوفمبر 2008

:|

مرسلة بواسطة TheSecretLifeOfNehal في 10:37 ص

- مش عارفة يا حبيبة.. بس انا مش عاجبني الجزمة الكلاسيك دي :(
* ليه دي حلوة جدا.. انا بحب الجزم دي
- بس انا لابسة بلوفر بمبى على بنطلون جينز اسود و الجزمة دي بيج :(
* اه.. بس شغالة يعني
- صراحة انا كنت عاوزة اجي بالبووت الابيض ف اسود بس كعبه عالي.. هو مريح بس عالي
* طيب ما جيتيش ليه انت بتبقي جامدة اوي ف العالي :)
- فعلا؟!! هو انا واحة صاحبتي ف ثانوي قالت لي اني مزة ف العالي D:
*مزة!!
- اه يابنتي امال انت فاكرة ايه.. اجدع ناس بتوع الكعب دول D:
*ماشي :|
- بس تفتكري هاعرف اعدي الشارع ؟!! :|
* هو صعب
- صعب ايه يا بنتي!!.. انتي شوفتي الشارع اصلا اللي المفروض اعديه .. ده في عربيات نقل :0
* بصي.. لو متي.. تبقي في سبيل العلم.. شهيدة يعني
- على رأيك.. مت شهيدة الكعب العالي!! :|

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 

Qosasat men 7iaty Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare