الأربعاء، 16 ديسمبر 2009

اكرهك

مرسلة بواسطة TheSecretLifeOfNehal في 10:16 م

بعد ما يقارب على الاسبوع عدت لحياتي التي كنت قد اعتزلتها من بعدك ..
عدت كجثة هامدة و القيت بثقل جسدي على الفراش في كلل !

كل شيء ف يومي المرير يذكرني بك
هفواتك المضحكة
شعرك المتمرد
سمارك الدافيء
بسمتك المائلة
اكاد اميت نفسي و لا اتذكرك و لكني لا استطيع ان ازيح رياح ذكراك من ملمس افكاري.


كل شيء !
صدقني حاولت و لكني من داخلي .. كرهتك !
كرهت لونك
كرهت صوتك
كرهت حبك للحياة
بسمتك الغائرة و قهوتك مفعمة الرائحة
و سجائرك المثقلة
و كل همسة امل رميتني بها في اعماق احلامي ثم و بقسوة !
اقتطعت مني اجنحتي الورقية الملساء !


و انا المح السقف الذي ما عاد سواه يحاكيني عنك اتذكر كلماتها التي تهددني و تمحيني
"ذاك الاسمراني .. حبيبها لـ**** ؟!"

3 التعليقات:

غير معرف يقول...

كلماتك جميله اوي .. واحساسك ووصفك وتشبيهاتك عاجبينني اووووي بجد :)

بس اللي بيحب مش بيكره .. هي بس صعبان عليها نفسها اوووي .. بس تفتكري قدرت تكرهه رغم الوصف اللي وصفته فوق ده ؟!
لو كانت كرهته كانت نسيت ملامحه وتفاصيله ..

ورغم الاختلاف .. بجد كلماتك اعجبتني بشده :)

تسلم ايديكي

تحياتي

غير معرف يقول...

حلوة أوي يا نهال


الفلكي

TheSecretLifeOfNehal on 7 أبريل 2010 في 11:35 م يقول...

انا مش مصدقة بجد !
اول مرة تجيلي تعليقات على المدونة كتير كدا
شكرا يا هاجر
انا مهوووسة بمدونتك :)
بحسها بتوصفني لام بفقد نفسي الرغبة على وصفي :)


فلكي
وحشتني مووووووووووووت

إرسال تعليق

 

Qosasat men 7iaty Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare